יום חמישי, 30 בספטמבר 2010

my wish list

בשבועיים האחרונים הצטרפתח לשתי קומונות חדשות במסגרתן כבר נרקמות להן החלפות מגוונות. בשתי ההחלפות היחידות שלקחתי בהן חלק היה לי חשוב לדעת כמה שיותר על אהבותיה וטעמה של זו ששלחתי לה החלפה. בניים הבלוג שלי קורם עור וגידים וניתן לראות סגנון מסוים שחוזר על עצמו, ובכל זאת יש עוד הרבה דברים שאני אוהבת אז חשבתי לנצל את ההזדמנות וליצור פוסט עם דברים יפים!!! סגנונות נוספים שאני אוהבת מאוד ודברים שאשמח לקבל :)

[אני מאוד מקווה שהפוסט הזה לא יוצר רושם של אנוכיות/ גרגרנות וכו' כי זו ממש לא הכוונה...]

למרות שאני לא יוצרת בסגנון הזה בכלל אני מאוד אוהבת דברים עם לוק רומנטי/ וינטאז'י.

לאחרונה נחשפתי לבלוג של צליל - "עומקא דליבא" ואני מאוד אוהבת את הסגנון שלה. הוא מאוד מיוחד ועקבי.





אני מאוד אוהבת סגנון "טילדה" שלפי הבנתי מייצד סגנון של הרבה רוך ומתיקות, צבעים פסטליים ודברים פשוט יפים!!! המילה הזו מייצגת הרבה, בעיקר בתחום התפירה, אז הנה כמה תמונות מייצגות לדברים שפשוט "עשו לי את זה":


הדבר המתוק הזה שתפרה קרן פרפרים פשוט מקסים ומתוק וזה בדיוק הסגנון שהייתי רוצה לחדר של הבת שלי. בקרוב נעבור דירה ואני מתכננת לעצב לה חדר מתוק מתוק שכל דבר בסגנון הזה (לאו דווקא בצבעים האלה אבל ברור שוורוד הולך) יעשו את העבודה!!!

את התמונה הזו שמרתי מתוך קומונת תפירת בובות וצעצעועים (לא זוכרת ממתי ושל מי). אהבתי את הסלסלות שהן נהדרות לאחסון. אצלי מקומות אחסון זה דבר חשוב מאוד (אצל מי לא?) יש הרבה דברים לאחסן - גם של היצירה שלי וגם דברים של הילדה וגם בכלל לבית. וגם הסגנון והצבעים מתוק בעיני...

בתמונה המקסימה הזו, מהבלוג של aliner, אהבתי גם את הצבעים שהם מתוקים ורומנטיים וגם את הקופסאות!!! אמרתי כבר שאני אשמח לכל דבר שנגע לאחסון...

התמונה הבאה גם מתחברת לסגנון של התמונה הקודמת, דברים יפים לחדר של הבת שלי. גדש על קופסת האחסון המהממת  - דבר מושלם לשים על שידת החתלה! מהבלוג של יעל קיפודים (לו רק ידעתי לתפור...)

יעל יניב , יוצרה מקרמיקה את הבובות המדהימות האלה. אין צורך במילים נוספות...

את התמונה הבאה מצאתי במסגרת שיטוטים ברשת ופשוט אהבתי את הסגנון והצבעים. אני אוהבת מאוד צבעים פסטליים ודברים מתוקים עד הקאה (לטענת חלק מהאנשים) למרות שליצור בסגנון כזה לא ממש יוצא לי כרגע....

 לסיכום - כל דבר מתוק, פסטלי, טילדאי וכד'. אני אוהבת דברים עם נקודות (מה שנקרא בלעז polka dots).
הייתי שמחה לכל דבר שקשור לאחסון... סלסלות/ קופסאות (לבית ולחומרי יצירה)
מאחר ואני לא יודעת לתפור - הייתי שמחה לדברים תפורים מעשי יד! [אני רוצה כבר הרבה זמן מפה לשולחן אוכל הגדול אצלי בבית - משהו צבעוני ושמח או רומנטי ועדין או כל דבר אחר...]
ואם עד עכשיו לא נשמעתי מדי תובענית אז אני מקווה שלא קלקלתי את זה בארבע שורות אחרונות.... אבל זו בדיוק מהות הכותרת  - המשאלות שלי! לא מחייב ואני לא באה בדרישה, ואני הכי שמחה עם כל דבר שאני מקבלת כי זה תמיד נעשה באהבה והשקעה. כל דבר הוא יפה בעיני אם הוא מעשה יד, עם חשיבה ובעל מראה הרמוני - משהו שנעים להסתכל עליו!!!

רק רציתי לציין, שאת בעלות הבלוגים המוזכרים פה אני לא מכירה אישית אבל עוקבת באדיקות אחרי הבלוגים שלהן ושמחה לחלוק להן את ההערכה על הכשרון והצירה שלהן!


ועכשיו  - המשך לעולם המשאלות
אולי פעם אחת אזכה סופסוף באיזשהו בלוג קנדי??? (אין מה לעשות - פשוט אין לי מזל בדברים האלה...)


בלוג קנדי של מור כץ שיוצרת תכשיטים תחת המותג "מורי"
ומציעה בלוג קנדי מהקולקציה שלה (עד 3.10.10)




והנה בלוג קנדי נוסף - סופר נדיב ומושקע של טניה
שמהרגע שנתקלתי בבלוג שלה נדלקתי, היא יוצרת מדהימה.
זה הקנדי שהיא מציעה - עד ליום הולדת שלה ב- 25.10:


ועוד יותר מדהים - מי שתשלח לה משהו נחמד ליום הולדת, תיכנס להגרלה ותוכל לזכות בקאטלבאג... (היא פשוט מלכה - מכיוון שהיא כבר פרסמה שמי שיש לה מכשיר כזר - ולי יש אחד- תקבל שובר קניה של 400 ש"ח לאחת החנויות סקראפ בארץ)



זהו... סופסוף נגמר הפוסט! ואיתו גם חלפה לה עונת החגים וחוזרים לשגרה!!!

אין תגובות: