יום שישי, 8 באוקטובר 2010

כרטיסים

השבוע היו לי דחפים עזים לשבת וליצור אבל כל מה שהצלחתי לעשות היו רק שני כרטיסים.
אני לא ממש מתחברת לרעיון של כרטיסים, אני הרבה יותר אוהבת להכין מיני אלבומים אבל רציתי להיענות לשני אתגרונים. הראשון היה לעצב כרטיס בצבעי סתיו. מצאתי את התמונה הזו ברשת וזה נתן לי דחיפה מסוימת

 וזה הכרטיס:
[מישהי מוכנה כבר להגיד לי למה הבלוגר מסובב על דעת עצמו את התמונה ואיך אני משנה את זה???]

הכרטיס השני נעשה בהשראת האתגר הראשון בבלוג ההשראה והאתגרים של קמיליה (אמיליה)

הכרטיסים לא מוצלחים במיוחד גם בגלל הקושי האישי שלי עם כרטיסים וגם בגלל העומס שהיה לי השבוע והחוסר ריכוז... השבוע היו לי שני המבחנים האחרונים של הסמסטר וביום שני כבר מתחילה שנת לימודים חדשה - די צפוף ומעיק... יש לי כמה תכנונים, פרויקטים והחלפות על הפרק ומקווה שזה יגביר את קצב הפוסטים. כרגע אם אני לא טועה אני עומדת ביעד שהצבתי - פוסט לשבוע...


סופשבוע נעים ושבת רגועה :)

אין תגובות: