יום רביעי, 1 בספטמבר 2010

המשך המסיבה

בפוסט הקודם העליתי תמונות של דברים שחברה שלי עשתה במסיבת הסקראפ של אליס. אני הצלחתי לעשות רק כרטיס ברכה אחד, על פי הסקיצה הזאת:





חוץ מלהתעסק בקניות מהמוצרים הנפלאים שאליס הביאה מהחנות השתתפתי גם בשני make&take.
הראשון היה מעין שלט שבמקור היה אמור להיות כתוב עליו באותיות בעברית: "אמן בעבודה". אני לא כל כך התחברתי לכיתוב הזה ולכן בבית הוספתי כיתוב שונה.



והשני היה מעין לוח מודעות קטן עם מגנטים. מאוד אהבתי את התוצאה הסופית והפשטות של זה (לא צריך יותר מדי חומרים בשביל זה אבל נראה מעולה לדעתי).



בנוסף היו שני אתגרים. הראשון לא הצלחתי לסיים, זה היה קצת סזיפי והשני היה להכין דף בגודל 20*20 לפי משפט שאליס חילקה לנו. תכננתי להכין במהלך הערב דף לאלבום אורחים שגם הוא בגודל 20*20 וחשבתי שהדף שאני מכינה באתגר הזה יהיה מיועד באמת לאלבום אורחים. השתמשתי במשפט שאליס חילקה וקישרתי אותו לרעיון הזה:




אה מה מה.... בסוף האתגר אליס גילתה שכל אחת קיבלה משפט אחר שמרכיב שיר ומיועד כמתנה לבחורה בשם רונית שהתחתנה ביום שני האחרון. אז רונית, אם במקרה את רואה את זה, או מישהי מחברותיך, זה ההסבר למה הדף שלי נראה לא קשור לשיר ולמתנה בשבילך  - מצטערת. מאחלת לך מזל-טוב והרבה אושר והצלחה. השבוע חל גם יום הנישואים שלי :) השלישי!!!

ראש השנה עדיין מתקרב, הבטחתי הדרכות - אני מקווה מאוד לעמוד בהן למרות שזה בטח יהיה קרוב מדי לחג אבל לפחות אעלה בהמשך תמונות של המתנות שאני מכינה.


תגובה 1:

טלטולית25 אמר/ה...

איזה דברים יפים!!! אהבתי במיוחד את הלוח עם הדפים הקרועים....

גם אני חגגתי הקיץ יום נישואין 3 (וכשאני חושבת על זה אז באוקטובר אני ובעלי נהיה כבר 9 שנים ביחד...טפו טפו טפו) :)

אז המון מזל טוב לכם ועוד שנים רבות של אהבה אושר ילדים ונחת מהחיים!