יום שלישי, 14 בספטמבר 2010

סוף לצנזורה

די לטשטוש, די לכלי הספריי בצייר, די לחשש מהגילוי. המדיה היום מלמדת אותנו לשתף את העולם בחיינו הפרטים, בפרטי מידע ובתמונות של יקירנו (ע"ע פייסבוק...) אז גם אני מתחילה לאט לאט להרשות לעצמי להתקלף. מי שיגלה שהוא מכיר אותי, מה טוב :) יוכל לראות שיש בי גם מעבר ללימודים/ בית/ עבודה.

בכל מקרה, לא אפסיק לגמרי לצנזר... אתחיל מהורדת הצנזורה על תמונות הפרטיות שלי. אני לא אוהבת לראות בבלוגים בנות שמעלות פרויקטים שעשו עם תמונות של חברות שלהן... (אצא מנקודת הנחה שהן מבקשות רשות להעלות את התמונות ועדיין זה קצת צורם לי).

אז אחרי שקיבלתי החלטה לשנה החדשה, אני עוברת להמשך המתנות שהכנתי לראש-השנה.

להוריי, שאירחו אותנו ואת ההורים של בעלי בארוחת החג הראשונה (הערב הראשון), הכנתי קודם כל מעמד לשולחן ובתוכו כרטיסיות עם סימנים לראש-השנה.







בנוסף, הכנתי להם לוח שנה קטן (גודל 10*15) לתלייה על המקרר.
ללוח השנה הזה השתמשתי בקולקציית WISTERIA של BASIC GREY






כרטיס ברכה:



ולכל החבילה הזאת:




צירפתי גם מגש עם פירות טריים שהכנתי:



להורים של בעלי הכנתי גם לוח שנה למקרר בצירוף כרטיס ברכה זהה ומגש זהה עם פירות.
ללוח השנה שלהם השתמשתי בקולקציית delovely של cosmo cricket








לבעלי היקר הכנתי משהו סמלי - מסגרת תמונה מטופלת עם תמונות שלי ושל הבת שלי




וכרטיס ברכה תואם



לגיסי וגיסתי שאירחו אותנו לארוחת בוקר חג הכנתי טראפלס מהפוסט הקודם



עד אחרי החגים (סוכות) עוד אפשר לדבר על ראש השנה, למקרה ששכחתי משהו!

שנה טובה :)


2 תגובות:

taxelit אמר/ה...

ראיתי שהשארת תגובה בבלוג שלי, אז נכנסתי להציץ בשלך ומאוד מאוד אהבתי את יצירותייך
לוח השנה מ ה מ ם, אני גם רוצה להכין כמה..
אז נעים מאוד להכיר, מאיה

ל בריבוע אמר/ה...

תודה על הביקור :) שמחה שאהבת!