יום שלישי, 21 בספטמבר 2010

כך הכל התחיל...

החודש חגגנו 3 שנות נישואים. הם מצטרפות לעוד 4 שנים שהיינו ביחד עוד קודם לכן... מכיוון שאנחנו בתקופות מאוד לחוצות של מבחנים במקביל לעבודה ושאר ירקות, יום הנישואים די חלף על פנינו. בהקשר לכך, דיברנו כמה פעמים על פיתוח של תמונה מהחתונה שלנו על קנבס או משהו בסגנון כדי שנוכל לתלות בחדר שלנו. עד עכשיו לא עשינו עם הרצון הזה שומדבר עד שלאחרונה חשבתי על המסגרת הזו ששוכבת אצלי כבר הרבה זמן ולא ידעתי איך לנצל אותה כמו שצריך. למרות שלא רואים את זה בצילום, זו מסגרת בעלת עומק ורציתי לנצל את העומק הזה. בחרתי בתמונה מתוך לוח שנה שהצלם שלנו הכין לנו כמזכרת מהחתונה (התחתנו ממש סמוך לראש השנה). לוח השנה הזה עומד אצלנו בבית למרות שכבר מזמן הפך ללא רלוונטי מבחינת התאריכים, פשוט כי התמונות נורא יפות :) [לטעמי כמובן].



את המסגרת צבעתי באקריליק שמנת/ בז'. עדין בכוונה כי לא רציתי שימשוך תשומת לב וגם לא ידעתי איזה כיוון של צבעים אבחר להשתמש בתוך המסגרת. חשבתי להוסיף למסגרת החתמה עדינה של חותמת סלסולים - אבל אין לי כאלה חותמות! אז בנתיים לא נגעתי בצבע של המסגרת, אולי בהמשך.

הפרחים נעשו על פי ההדרכה של נטשה עבור קוסמו קריקט. השתמשתי בדף של Bo Bunny מקולקציית Love Bandit

תגובה 1:

Tanya אמר/ה...

שלום לך :)
הדפ מאוד יפה! נרשמתי לבלוג שלך היום. תודה אל הביכור בבלוג שלי. הפאנץ' פרפר הזמנתי דרך חנות של נתנאלה. שבוע באה יש לה ערב מחירה-הרבה מבצעים. צריך להקוב אחרי הבלוג שלה. פרפרים זה מחלה שלי-מכבה שיהייה לה משהוא :)