יום שבת, 28 באוגוסט 2010

מסיבת סקראפ ראשונה שלי!!!

ביום חמישי נערכה מסיבת סקראפ של אליס מהחנות MY PUNCH (וגם מהבלוג)


זו הפעם הראשונה שלי במסיבה כזו ובגלל שאני די חדשה בתחום ולא מכירה אף אחת שכנעתי את חברה שלי לבוא. חברתי היקרה עוד לא נשאבה כמוני לעולם הסקראפ (אולי בעקבות הערב הזה..) אבל היא מעריכה אומנות, אוהבת ליצור וכשרונית בטרוף :) מושלם לערב כזה! מאחר והבסיס של המסיבה היה יצירה חופשית החלטתי שנעשה כרטיסי ברכה לראש השנה. הבאתי חומרים (חבילת כרטיסים מוכנה מ BIG DEAL - חבילה של 50 כרטיסים לבנים עם קו קיפול ו50 מעטפות לבנות) חבילת דפים 15*15 של בייסיק גריי - קולקציית Green at heart , קולקצייה מקסימה ובצבעים שמתאימים לראש השנה - הרבה ירוק וורוד.... וכמובן קישוטים שונים. הדפסתי כמה סקיצות לכרטיסי ברכה כדי שיהיה לנו קל יותר לזרום וליצור (כמו שאמרתי, חברתי לא ממש בעולם הזה עדיין ואני עד עכשיו נמנעתי מלהכין כרטיסי ברכה, לא כל כך מתחברת לזה). כמובן שמהר מאוד עזבנו את הסקיצות וגם קצת את כרטיסי הברכה ופשוט זרמנו לאן שהערב הוביל אותנו.


















היא הכינה גם שני מגנטים על בסיס של לוח עץ קטן:








טוב, אז כמו שאמרתי זה מסיבה ראשונה שלי ובכלל אני לא חזקה בקטע של מפגשים ממש (למעט סדנא אחת שהשתתפתי בה לפני כמה חודשים אצל קרן פרפרים) אבל מהבלוגים השונים למדתי משהו יפה - לא לבוא בידיים ריקות! אני לא יודעת אם זה גם נהוג במסיבה מהסוג הזה אבל הרגשתי שיש ממש סיבה למסיבה. אליס חגגה בסימן 3 - שלוש שנים לחנות, שלוש שנים לבלוג ויומולדת שמתחיל בספרה שלוש ;) הנחתי גם שערב כזה דורש המון ארגון וזמן (מה שאכן הוכיח את עצמו) ולכן רציתי לבוא עם משהו. המתנה היתה גם בסימן 3, משהו קטן לכל מאורע:

לחנות - הכנתי ברכת העסק:




לבלוג - הכנתי משהו בסימן האינטרנט: פנקס לרישום וניהול סיסמאות לאתרים שונים  - פירוט בפוסט הקודם.




ליום הולדת - כרטיס ברכה:










מיד כשהגענו כל אחת קיבלה מתנה, תיק לארגון כל הכלים ועוד כמה דברים קטנים בתוכו:






במסגרת המסיבה גם יצאנו עם כמה דברים חדשים נוספים:






יש שם חותמת עם תפוחים וגם בראדים בצורת תפוח ובצורת דבורה שמתוכננים להופיע על מתנות ראש השנה...


לסיכום, נהנתי מאוד. היתה אווירה טובה, דברים טובים, חברה טובה והרבה כיף! בפוסט הבא טיפה מהדבריםש אני הכנתי באותו ערב, כולל 2 אתגרים ו-2 make & take [מקווה שלא התבלבלתי בשם]

3 תגובות:

טלטולית25 אמר/ה...

איזה כייף לך!!!!
נורא רציתי לבוא אבל זה נפל על חופשה באילת....
איזה דברים מגניבים קיבלתם והכרטיסים שהכנתן ממש מקסימים!!! :)

ל בריבוע אמר/ה...

תודה :)
אולי ניפגש במפגש אחר ואולי בבר אילן מתישו... סיימת את כל המבחנים?

Unknown אמר/ה...

מסיבת סקראפ ראשונה?
לדברים שלך יש לוק של מומחית!
במיוחד אהבתי את הכרטיס 'שנה טובה', אני בדיוקר מחפשת השראה לכרטיסים לחלק לחברים ולמשפחה.
מאיפה את קונה את הסרטים? עד עכשיו קניתי בהזדמנה דרך מסטיקים, אבל הבנתי שאני יכולה לקנות גם בחנויות שהם לא של סקראפ.. מכירה?