יום שלישי, 10 במאי 2011

מגנוליה - magnolia


את המשיכה החזקה ליצורי מגנוליה המקסימים לא צריך להסביר יותר מדי. לאחרונה גם יצא לי להתנסות בטושי הקופיק. יחד עם אלה השתתפתי בהחלפת מגנוליה מקסימה, פשוטה וכיפית בקומונה "מקום קטן ליצירה" שבמסגרתה כל משתתפת החתימה כעשר החתמות מכל חותמת מגנוליה שיש לה ומארגנת ההחלפה איגדה את כל ההחתמות ושלחה לכל משתתפת כ2-3 החתמות מכל סוג. קיבלתי בדואר מעטפה מלאת החתמות שונות של מגנוליה וזה עשה לי חשק לצבוע וליצור קצת כרטיסים. ואם כבר להתעסק עם חותמות מגנוליה אז למה לא להשתתף בקצת אתגרים נושאי פרסים? ישנם שלושה אתרים עיקריים של אתגרים שבועיים /חודשיים עם פרסים והכל תוך שימוש בחותמות מגנוליה. את האתרים תוכלו למצוא מתחת לכרטיסים.

את הכרטיס הראשון הכנתי לפי סקיצה של אתר "שלוש בשלישי"
ואף הכנסתי אותו לאתגר של just magnolia

This card is up for the "Just Magnolia " challenge 105 - Anything Goes with the optional extra of stitching. The sketch is from the challenge blog: tuesday trio 



 הכרטיס הבא נעשה על פי הסקיצה באתר magnolia-licioushighlites ובהתאם לדרישת האתגר ב- magnolia down under, להשתמש בדף קראפט.

This card is up for the "magnolia down under" challenge #95- Anything so crafty. The sketch is from the challenge blog: magnolia-licioushighlites





5 תגובות:

ריקי ארברמן אמר/ה...

כרטיסים מקסימים!!! איזה יופי של שילובים. מוכרחה לומר שאני לא מתחברת למגנוליה, ולמרות זאת אני ממש אוהבת את התוצאה!

Eulanda אמר/ה...

Oh she is so sweet!! Great idea to add the sentiment to your kraft paper. Thanks for joining us at MDUC this week!! Hope to see you back again! Hugs!!

annes paperfun אמר/ה...

Such a lovely card!
♥ ♥ ♥
Thank you for joining us at MDUC this week.
Hugs Anne Kristine

Unknown אמר/ה...

Beautiful cards! both of them turned out great!

שלוש בשלישי Tuesday Trio אמר/ה...

לי-אור,
שני כרטיסים יפהפיים, מושכים את העין ומעניינים. כל הכבוד.

תודה שהשתתפת באתגר שלנו.

דיילי - TT