יום שבת, 7 במאי 2011

החלפה אביבית


בקומונת "המפתח ליצירה" נערכה החלפה אביבית שפשוט הייתי חייבת להשתתף בה. הזדמנות ליצור בצבעים חיים ושמחים כמו שאני אוהבת!!! שלישיית קנבסים שצבעתי לא מזמן בצבע ורוד פשוט צעקה אלי והחלטתי להכין שלישיית תמונות לבת הזוג שלי בהחלפה - זהבית שקד. לזהבית יש שתי בנות וידעתי שצבעים ורודים יתאימו להן מאוד :)

את המשפט על הקנבסים ראיתי במקום כלשהו ותכננתי לתת את הקרדיט אבל כרגע פשוט פרח לי מהראש איפה ראיתי את זה, אז אם אמצא מבטיחה לציין זאת בפעם הבאה. הדפים המקסימים בהם השתמשתי שייכים לחברת Jillibean-Soup מקולקציה סופר פרחונית שאין מתאימה ממנה לאביב.

חוץ משלישיית הקנבסים הכנתי גם קישוטונים לזהבית - מלא פרחים כיאה לאביב, הכל מעשי ידי תוך שימוש בפאנצ'ים, דיו, בראדים וכו'... את הכרטיס הכנתי לפי סקיצה מדליקה של "שלוש בשלישי".













3 תגובות:

carmoosh אמר/ה...

איזו החלפה יפיפיה! הכל כ"כ אביבי.אהבתי!

זהבית שקד אמר/ה...

תודה על החלפה מקסימה!
הפרחים כבר היו בשימוש
תראי בקומונה או בבלוג

בנוסף הכי מצחיק שהכרטיס הוכן לפי סקיצה שלי בשלוש בשלישי
אז תודה על החלפה מקסימה
ותודה שהשתתפת בבלוג האתגרים שלוש בשלישי

זהבית שקד DT

שלוש בשלישי Tuesday Trio אמר/ה...

כרטיס משגע!

בכלל החלפה יפהפייה. זהבית הרוויחה.

תודה שהשתתפת באתגר שלנו.

דיילי - TT