יום שני, 16 במאי 2011

התקפה


למרות אירועי היום (יום הנכבה...), אני ממש לא מתכוונת למתקפות שהיו בת"א לצערנו וברמת הגולן... אלא לדברים קצת יותר אופטימיים ושמחים :) מתקפת כרטיסי המגנוליות שתקפה אותי לאחרונה מכניסה בי רוח חיים והרבה אנרגיה.  אמנם קשה לעמוד בקצב אבל מצאתי לי כמה אתגרים ספציפיים שאני מתחברת אליהם, חלקם שבועיים וחלקם אפילו חודשים, והכי חשוב שאת רובם אפשר לשלב זה עם זה ולהרוג כמה ציפורים במכה :) [רשימת האתגרים מופיעה בצד ימין].



האתגרים:
- שלוש בשלישי: אתגר סקיצה + צבעים (כחול ולבן).
basic grey challenges   - אתגר - mix & mach, מיקס בין קולקציות של בייסיק גריי. הדפים הם מהקולקציה הישנה והמדהימה blush והבראדים שבתוך הפרחים הם מקולקציית marjolaine.
- Magnolia Down Under Challenge #96  בסימן -  YOUR FAVOURITE THINGS. טוב אז אולי לא יצא לי להכריז על זה רשמית אבל החברה האהובה עלי היא בייסיק גריי. יש להם קולקציות משגעותתתתת!
- just magnolia #106 -  בסימן Make it Lacy .

challenges:
- tuesdaytrio - sketch+colors (blue&white)
- basic grey challenges - mix&mach = the papers are from the amazung  blush collection and the brads are from the marjolaine collection.
- magnolia down under #96 - your favorit things (the papers I used belong to Basic grey - which I loooove)
- just magnolia #106 - make it kacy !


והכרטיס הזה לא מצוות עדיין לאף אתגר אבל סתם התחשק לי להשתמש קצת בדפים חדשים של crate paper

9 תגובות:

olushka-design.blogspot.com אמר/ה...

איזה כרטיסים מתוקים!

carmoosh אמר/ה...

אהבתי! אצלך חותמות המגנוליה כאלו מתוקות ומשתלבות מקסים בכרטיס. אני לא מצליחה לשלב אותן, פשוט לא מתחבר לי..

זהבית שקד אמר/ה...

כרטיסים מקסימים!
מזל טוב לזכייה

נעלמת קצת
זהבית

Fleur אמר/ה...

A gorgeous card, the papers & brads look fab
Thanks for joining our challenge at BASIC GREY this fortnight, hope you’ll join us again
Hugz Fleur xXx

Sharon אמר/ה...

A beautiful card - I can see why you love these papers! They are gorgeous :)

Thanks for joining us Magnolia Down Under.

Sharon x

Camilla אמר/ה...

Two gorgeous cards!! And your colouring is amazing!
Thank you for joining the MDUC this week.
Hugs, Camilla

Denise אמר/ה...

A gorgeous Card
thanks for sharing
Denise
MDUC

ריקי ארברמן אמר/ה...

הי ל',
הכרטיסים שאת מכינה מקסימים ומשתבחים מכרטיס לכרטיס!

Heather אמר/ה...

Two fabulous cards...your papers are matched beautifully, your details are fabulous and such a sweet Tilda.

So glad you could join us at Basic Grey this week,
hugs
Heather xx