יום שני, 3 בינואר 2011

סטייל

הפוסט האחרון שלי היה ב12.12 (תאריך נחמד), כמעט שלושה שבועות עברו אבל לי נראה כאילו עבר הרבה יותר זמן( כפיצוי - פוסט עמוס!) בפעם האחרונה העברתי הלאה את שרביט הבלוג הסטייליסט. מתקפת הסטייל ברחבי הבלוגיה היכתה בעוצמה וראיתי הרבה בנות שתוהות מי החלה את הסבב הזה. אני אשמח לפרגן לאורלי שמיר, שאם אני לא טועה, קיבלה את השרביט ראשונה מבלוגרית מחו"ל והתחילה את הסבב הנוכחי בבלוגספירה הישראלית.

ועוד בענייני אורלי שמיר. השבוע השתתפתי בשתי סדנאות שלה! האחת היתה סדנת קומונה של הקומונה "מקום קטן ליצירה". מדובר בסדנא בעלות סמלית למדריכה ולמארחת ובמהלכה לומדים טכניקות חדשות. לא סתם אורלי נבחרה כבעלת סטייל - יש לה סגנון מאוד ייחודי ויש לה הרבה מה ללמד. במהלך הסדנא קרענו וקימטנו, השתמשנו בהרבה מאוד דיו! ויצאנו עם דף 30*30 עמוס שכבות וקסום!






הסדנא השנייה היתה סדנא התקיימה אצל אליס מ-MY PUNCH. בסדנא למדנו להכין מיני אלבום מקסים בטכניקה מיוחדת של אורלי. אני בחרתי להכין את המיני אלבום לבעלי שחגג בשבת יומולדת! שמתי באלבום תמונות שלנו שצילמנו ברגעים מצחיקים, בעיקר תמונות שאנחנו צילמנו את עצמנו (כשמצמידים פרצופים - מחזיקים את המצלמה ומכוונים לעצמנו בתקווה שניכנס בדיוק לפריים). בעלי ממש אהב את התוצאה וההשקעה, ואת הברכה שצירפתי בסוף האלבום. הנה כמה תמונות להתרשמות.













נהנתי כל כך בשתי הסדנאות, שמחתי להכיר בנות חדשות ואת הפרצופים שמאחורי הניקים!

וללא כל קשר, הנה כרטיס שהכנתי לאתגר הנוכחי של שלוש בשלישי. אני כבר הרבה זמן רוצה להשתתף באתגרים של האתר המקסים הזה אבל לא יוצא לי. הפעם הייתי צריכה להכין כרטיס להחלפה מסוימת והחלטתי לנצל את ההזדמנות ולייעד אותו גם לאתגר. אני לא נוהגת לשים תמונות של החלפות לפני שהתקבלו והגיעו ליעדן אבל אחרוג הפעם ממנהגי, מאחר וזה לא חושף יותר מדי...


7 תגובות:

ריקי ארברמן אמר/ה...

תוצרים מקסימים!!! אורלי אכן מדהימה! והמיני נהדר! מזל טוב לבעלים...
אולי תשקלי לבטל את אימות המילים? כך עשיתי בעקבות הצעה של אחת הבנות שהגיבה בבלוג שלי.

ל בריבוע אמר/ה...

תודה רבה :)
ותודה שהסבת את תשומת ליבי לעניין האימות, אני באמת לא אוהבת את זה וזכרתי שביטלתי את הצורך בכך... בכל מקרה, עכשיו זה מסודר

Michal Shoval אמר/ה...

עבודות יפות מאוד!

Unknown אמר/ה...

ואוו, הדף יצא ממש מדהים!
וכמובן שאני משוחדת בנוגע לאורלי...:) כפרה עליה!

והמיני יצא ממש יפה!!
די, די תמשיכי!

ScrappnBee אמר/ה...

Great Card! I love your mini album too! Thank you so much for sharing!-Amanda TT

אנונימי אמר/ה...

I'm very impressed. ;-)
No, honestly, I love the things you make. I would love to start making cards myself.

Kerstin

Alma7 אמר/ה...

המיני אלבום שעשית לבעלך מקסים!
הדפים בעיצוב עדין ורומנטי וגם הגוונים שלהם כאלה.
אהבתי גם את הרעיון של תמונות באותו סגנון, ואת הסגנון המצחיק (אני מצטלמת ככה עם הילדים שלי, ויוצאות תמונות מזעזעות - תמיד האף שלי גדול מדי).