יום רביעי, 26 בינואר 2011

CHA 2011 חלק א'

CHA היא תערוכה של עולם האומנות והסקראפ הנערכת פעמיים בשנה במסגרתה מעלה כל חברה מספר קולקציות חדשות ופריטים נלווים. בשל אהבתי העזה לדפים בעיקר אני אעלה טעימה מניירות הקולקציות החדשות של חלק מהחברות האהובות עלי. הזדמנות לוכלן לשטוף עיניים ולהזיל ריר :)

טוב, מאיפה מתחילים?

COSMO CRICKET - the one and only
למדתי לאהוב אותם והיום אני מתה על המוצרים והעיצובים שלהם (נראה לי שזה הקטע הילדותי שלי והאהבה לצבעים העזים שמחברת אותי אליהם). לאחרונה התאהבתי בכמה קולקציות עבר שלהם (עוד לפני שהכרתי את עולם הסקראפ) והיום אני מתקשה למצוא אותם...

אבל לענייננו. שלוש קולקציות חדשות הם מעלים החורף:

SOCIAL CLUB






UPCYCLE










SALT AIR










kaisercraft

מדובר בחברה חדשה יחסית (או שסתם נדמה לי ואני גיליתי אותה רק לאחרונה) שפתאום התאהבתי בה בזכות הקולקציות האחרונות שלה שיצאו ממש בחודשים האחרונים:

ENGLISH ROSE





AFTER FIVE






LOVE NOTES






בCHA הקרוב הם יעלו שבע קולקציות חדשות שלהן. לצערי אין פירוט של המוצרים עדיין (לפחות אני לא מצאתי) אלא תמונת תדמית של כל אחת מהקולקציות. אני מעלה טעימה רק מחלק מהן:

קולקצית TIMELESS:




















קולקציית BUBBLEGUM HILLS



















קולקציית NANS FAVORITS





















קולקציית LULLABY





















קולקציית Chanteuse





















שתי הקולקציות האחרונות אמורות לעלות אחרי הCHA (בסביבות אפריל)



MY MINDS EYE


קולקציית STELLA AND ROSE

מורכבת מצבעים קרים ומצבעים חמים והנה שני הסטים:




 זהו לבנתיים, אני עוקבת באדיקות אחרי חברת OCTOBER AFTERNOON והם הבטיחו שיעלו הצצה לקולקציות החדשות בעוד מספר ימים. עד אז נחכה בסבלנות. צפו לפוסט המשך :)

מקווה שנהנתם כמוני! יאללה תתחילו לחסוך!

אין תגובות: