יום ראשון, 9 בינואר 2011

עוברים דירה

אנחנו בעיצומו של מעבר דירה. כבר לא רואים כמעט סלון, הרצפה כולה מכוסה בארגזים. הבלאגן חוגג ומלאכת האריזה נראית כאילו לא תיגמר לעולם.

אני מדחיקה את העובדה שאני צריכה לארוז את כל החומרים והיצירות שלי (ואת העובדה שסופסוף אהיה חיבת לעשות קצת סדר בכל הבלאגן) ומשאירה את המלאכה הזו לסוף....



אבל בנתיים, תראו מה מצאתי תוך כדי אריזה - תחתיות cupcakes משגעות שכבר שכחתי שיש לי... חלקן נרכשו פה בארץ (איקאה, ביג דיל ועוד) וחלקן קיבלתי בהחלפות מחו"ל. ויש גם כמה סטנדרטיות, מה שנקרא בפולניה מאנג'טים.... 







ואם כפר בקאפקייקס עסקינן, אז הנה משהו נחמד, הדרכה להכנת קאפקייקס מזוייפים. הכוונה לקאפקייקס לא אכילים שאפשר להכין כקישוט קבוע... הנה הקישור, והנה תמונה:

יש לי הרבה פוסטים מוכנים בקנה של דברים שהכנתי והחלפתי שהשתתפתי בהן. אני שומרת על הפוסטים האלה לתקופת המעבר וההסתגלות, ולפחות עד שאפרוק את כל פינת היצירה שלי :) יש למה לצפות...

אין תגובות: