יום שלישי, 25 במאי 2010

מיני אלבום - יומן אישי






לאותה חברה טובה שהתחתנה גם היה לאחרונה יום הולדת. רציתי להכין לה יומן אישי, אפשרות לעשות מעין חשבון נפש עכשיו כשחלפה עוד שנה משנות חייה. המיני אלבום הזה יצא יחסית די קצר, לא עשיתי הרבה מאוד דפים. מה שכן, אפשר לומר שדי התפרעתי עם הצבעים של הדפים - הם כל כך יפים שאני פשוט לא יכולה להתאפק ואז אני נתקעת עם העיצוב הפנימי. כמו שציינתי כבר, אני עדיין חדשה בתחום ומפחדת להשתולל בעיצוב. אני חושבת שקצת התגברתי על זה בעבודה הזו. זה אלבום מאוד צעקני! הצבעים של הדפי רקע הם הצבעים שאני אוהבת - שמחים ועליזים :) וסך הכל אני מרוצה ממה שיצא.

 


מאוד קשה לי שאין לי עדיין "שיטת עבודה". עוד לא פיתחתי לעצמי צורת עבודה ואני מרגישה שזה מפריע לי להתקדם. אני מתחילה מיני אלבום ואחרי שאני בוחרת את הדפים שאני הכי אוהבת ומתחברת אליהם, מסדרת לפי סדר צבעים הגיוני פחות או יותר (מבחינת כפולות), אחרי השלב הזה אני מרגישה שאני מאבדת את הידיים והרגליים. לא יודעת מאיפה להתחיל לעצב את העיצוב הפנימי של הדפים. הייתי רוצה לשמוע (יותר נכון לקרוא) עלשיטות וסדר עבודה של בנות אחרות, אני בטוחה שזה היה עוזר לי לסדר קצת את הדברים בראש :)
 


בנתיים הנה התמונות של כפולות האלבום. זה נמצא בשלב של טרום הכריכה כי עוד לא החלטתי איך לחבר את דפי האלבום. מצד אחד אין לי BIND IT ALL אבל כן יש לי מכשיר ספירלה ביתי כזה (רק שהספירלות שמגיעות איתו הם יחסית מכוערות ודומיננטיות מאשר הספירלות מתכת) אז אולי אני אשתמש בו ואולי בכלל לשים חישוב מתכת אחד או שניים... אפשר לראות שיש גם דפים שהם קטנים יותר מהשאר. במצב הסופי של האלבום הם אמורים להיות ממוקמים במקומות ספציפיים (הפרח במרכז והמלבן בתחתית).




 




2 תגובות:

vicky אמר/ה...

טוב, ממה להתחיל? היומן/אלבום הזה פשוט מקסים וממש לא נראה כעבודה של מישהי מתחילה. הגעתי לבלוג שלך דרך הפוסט בבלוג של KarinDi וממש אהבתי את התוצרים! קראתי את כל הפוסטים שלך ואני מאוד מזדהה עם כל מה שכתבת - גם אני עושה עבודה נפלאה בקניות... עדיין לא פתחתיבלוג כי אני לא כ"כ מתחברת לקטע של לכתוב מה קורה לי, אלא יותר מחפשת תמונות והדרכות וגם קשה לי למצוא זמן להשקיע אותו בכתיבה... וגן אני עוד לא גיבשתי לעצמי דרך עבודה ומקווה שזה יגיע בהמשך.
אז שוב, העבודות שלך ממש מקסימות, גם היומן הזה וגם הקנווסים וכל שאר הדברים שהעלת לבלוג. תמשיכי ליצור ואני מאחלת לשתינו למצוא את הדרך שלנו במהרה! :)
ויקי

ל בריבוע אמר/ה...

תודה רבה! איזה כיף להזדהות עם בעיות ותיסכולים של מתחילות. דווקא בלוג זה חלק מהעניין של להתחיל לקפוץ למים ומן תחושת מחויבות ליצור כדי להעלות דברים לבלוג. אני נתקלת בכל העולם הזה באיזור נובמבר פחות או יותר ככה שהתבשלתי מספיק עם בלוגים של אחרים ורק קניות כל הזמן.

שווה ללכת לדעתי לסדנאות אם יש תקציב ואם מצליחים לעבור את מחסום "הורדת המסיכה" אם אפשר לקרוא לזה ככה. יש תחושה שכולן כבר מכירות את כולן וזה קצת מרתיע. עוד אפשרות זה להיכנס לאחת הקומונות או הפורומים, להתמידף להכיר בנות חדשות ולהיות פעילים בצורה כזאת.

בהצלחה (לך וגם לי) מחכה לבלוג שלך!!!
יאללה!