יום רביעי, 26 במאי 2010

קנבסים מעוצבים או: פייפר פיסינג






בזמן האחרון אני שמה לב שתופעת ה"סקראפ" נפוצה לכל עבר ונמצאת בכל מקום! למה הכוונה? אני רואה פעמים רבות שמוטיבים "סקראפיים" מופיעים במקומות שלא שייכים כלל לעולם האומנות. לפני כחצי שנה אמא שלי היתה בטיול בארה"ב וקנתה שם שמלה מתוקה ביותר לבת שלי. הדבר הראשון שקפץ לי לעין היה הסרט (ורוד מקטיפה) שחתך את השמלה לרוחב ובסופו מודבק פרח ורוד גדול (סגנון פרימה). ממש יכולתי לראות את ההשראה ולדמיין את הכרטיס שיבוא בעקבותיה! חלק תחתון בצבע אחד, חלק עליון בצבע אחר ובינהם סרט בד עם פרח לקישוט - סקיצה קלאסית!!!

הנה השמלה. [יש לה שרוולים קצרים מתוקים אבל כאן היא עם סוודר אז לא רואים את השמלה בבירור]



גם מבחינת מוטיבים אני רואה השפעה מסוימת גם בתחומים מחוץ לסקראפ. עד לא מזמן שגעון למשל היה שגעון של כל נושא הWOODLAND - פטריות, ינשופים וכד' אז בקולקציה הקודמת של FOX (של הילדים והתינוקות) היו הרבה הדפסים של הדברים האלו... אני אישית קניתי לבת שלי חליפת פוטר עם אפליקציות של ינשופים וכובע לחורף עם אפליקציה של פטריות ואני זוכרת בוודאות דגמים נוספים שהמוטיב הזה חזר בהם.

ונמשיך בענייני FOX. לפני חודש בערך נכנסתי לחנות התינוקות שלהם ורכשתי לבת שלי 4-5 חולצות מקסימות ומתוקות שישר קרצו לי מהמדף :) ההדפסים של החולצות היו מלאים במוטיבים מעולם הסקראפ. באחת החולצות היה הדפס מקסים של בית - מוטיב שחוזר על עצמו בליינים האחרונים של מיטב חברות. מה שבעיקר מצאתי בהדפסים האלו הם מוטיבים עיצוביים מעולם הסקראפ - כפתורים, מסגור של הדמויות בצורת תפר ובעיקר שימוש בטכניקת הפייפר פיסינג. אמנם זה במראה דיגיטלי אבל הלוק עדיין דומה לשיטה הזו. החולצות נתנו לי את ההשראה לשלושת הקנבסים הבאים, שכמובן ייתלו בחדר של הבת שלי.

 

אלו החולצות:







ואלו הקנבסים שנוצרו בהשראת החולצות:
ושלושתם ביחד:

2 תגובות:

Halit Erez אמר/ה...

הקנווסים יצאו משגע!! במיוחד שבתה את ליבי הכבשה המתוקונת, החולצות באמת היו השראה נהדרת!

ל בריבוע אמר/ה...

תודה רבה :)
איזה כיף לשמוע