יום שלישי, 1 במרץ 2011

Its a new dawn its a new day

הרבה זמן לא הייתי כאן ולא הצלחתי לעדכן את הבלוג באופן שהייתי רוצה. סופסוף אפשר לומר שחזרתי לשגרה, איכשהו צלחתי את הבחינות ביחד עם המעבר לבית החדש ועכשיו אני מקווה להתפנות ולעדכן את הבלוג. יש הרבה דברים חדשים באמתחתי ועלי להדביק את הקצב ולבדוק מה בדיוק העליתי כבר ומה לא.

Its been a while since I have updated my blog, mostly because I have just moved to a new house. I have so much new things going on and a lot of new creations and designs that I would love to share.

לאחרונה הייתי במפגש הראשון של מועדון סקראפ של איזור השרון, בניצוחה של ula7. במהלך הערב עבדנו לפי סקיצות שהיא הכינה מראש ולמדנו כמה שיטות חדשות ליצור פרחים מעניינים (על אף שלא השתמשתי בטכניקות האלה בדפים שלי). אני יצאתי מהמפגש עם שני דפים חדשים לאלבום של הבת שלי. הדף הראשון נעשה לפי הסקיצות שהוכנו מראש והדף השני נעשה ביד חופשית שלי מבלי להתבסס על משהו מוכן (אבל עם המון עזרה כמובן מהמארחת!)






3 תגובות:

Kerstin אמר/ה...

She really is so pretty. I'm using google translate to understand what your're writing but I fear to use it to comment. I can't check what it really says! ;-)
Your pages are pretty, too! I should send pictures of my cards to you, I try to be more creativ.

Unknown אמר/ה...

דפים יפייפיים יצאו לך, וגם ילדה יפייפייה יצאה לך... :-)

אנונימי אמר/ה...

דפים יפיפיים אהבתי את שילובי הצבעים והביצוע
שולי
SHOULYHZO1