יום שבת, 4 בדצמבר 2010

החלפת פסים

במסגרת החלפת פסים בקומונה "מקום קטן ליצירה", חיפשתי רעיון מקורי להכין מעבר ליצרה שסתם תכלול דפים עם הדפס פסים... לפתע התנגן בראשי השיר של עידן יניב "את יפה".

זה הבית הראשון של השיר:

"את לא צריכה להתאפר,



שימי פס על הפסים


את לא צריכה להתגנדר,


פשוט חייכי בלי היסוסים


תהיי טבעית ונינוחה,


שדרי אלי את השמחה,


כי זה כל מה שאני מחפש בך"

הקונוטציה הראשונה שעלתה לי זה להכין מראה!!! מתחבר לרעיון של השיר וזה אחלה תוצר לשלוח בהחלפה (כבר כתבתי איפשהו שאני אוהבת דברים שימושיים...). כמובן שהשתמשתי בדפים מפוספסים, זה גם חלק מהרעיון של החלפת פסים... 
נהנתי כל כך במהלך העשייה! בגלל שהרעיון ישב לי יחסית טוב בראש, תהליך היצירה הלך לי חלק מאוד! אמנם התלבטתי באילו צבעים כדאי להשתמש ככה שמקבלת ההחלפה (עדיLEE) תצא הכי מרוצה.. ראיתי בהעדפות שלה שהיא אוהבת שילוב עם חום. הוצאתי שלושה דפים 30*30 מפוספסים והדף שבחרתי בסוף לרקע - הכי קרץ לי. התחשק לי ליצור בסגנון מעין עתיק שכזה... בחירת החומרים זרמה לי בצורה כל כך טובה וזו הפעם הראשונה שממש הרגשתי את חדוות היצירה הכ"כ מדוברת! נהנתי כל כך להכין את המראה הזו, הכל זרם בצורה חלקה ואני סופר מרוצה מהתוצאה (ולשמחתי גם עדי יצאה מרוצה!)





המראה מאחורה- הרגשתי צורך עז לאזן את הסגנון של המראה עם הצבעים השמחים האלה (ממילא לא רואים את החלק האחורי) מה גם שהדף המפוספס מתאים בול להחלפה כזו!
התגית שצורפה להחלפה

להחלפה צירפתי מארז של 5 כרטיסים לשימושה של עדי. הבסיס הוא קראפט וניסיתי להשתמש בכמה שיותר שאריות של דפים מפוספסים!






וכדי שיהיה נוח לכתוב על הכרטיסיים הדבקתי בחלק הפנימי שלהם נייר לבן.


בנימה קצת אחרת, קשה לי להתעלם מהמצב הנורא שאנחנו נמצאים בו כרגע. מיום חמישי אין לי כל כך חשק ומצב רוח להתעסק בכלום. אני דבוקה לאתרי החדשות באינטרנט (תחליף לטלוויזיה) ומרגישה מועקה מאוד גדולה. קשה לי גם להתעלם מהאירוניה של שריפה כל כך גדולה דווקא בחנוכה - חג האור והאש... מרגיש כאילו מישהו מנסה להעביר לנו מסר מאוד חשוב אבל אני אישית עדיין לא פיצחתי אותו. אני חושבת שהשבת, שהכריחה אותי להתנתק מהמדיה ומהחדשות, איפשרה לי קצת לחזור ולהתעסק בדברים אחרים ועכשיו קצת יותר נוח לי להעלות את הרשומה הזו... שולחת חיבוקים לכל הקוראות הצפוניות והרבה חיזוקים לכל עם ישראל! מקווה שבאמת נמא מזה מחוזקים ובייחוד הממשלה שלנו שתשכיל להשקיע במה שחשוב.... החלמה מהירה ורפואה שלמה לכל הפצועים.

3 תגובות:

רינת החדשה אמר/ה...

הכל מקסים...

Einat Kessler אמר/ה...

ממש מקסים!

זהבית שקד אמר/ה...

איזו החלפה מקסימה
כל הכבוד!!!