יום חמישי, 2 בדצמבר 2010

חנוכה - נר ראשון!

"חנוכה - חנוכה - חג יפה כל-כך!!!"
השיר הזה לא סתמי - אין חג יותר כייפי ושמח מחנוכה! אולי בעצם פורים יותר כייפי אבל בגלל שחנוכה הוא שמונה ימים, הוא לוקח את פורים בהליכה! כלכך התרגשתי לקראת בואו של חנוכה אבל גיליתי שאין לנו שום דבר מיוחד / אף מסיבה כלשהי בנר ראשון. התבאסתי ביותר וכמעט שהחרמתי את החג ואז החלטתי לתפוס יוזמה. אמנם אנחנו זוג צעיר שגר ליד ההורים ורגילים לא להיות לבד בחגים אבל אפשר להסתכל על זה מנקודת מבט הפוכה. ענבר, הבת שלי, בת שנתיים וחצי עוד מעט וכבר מבינה עניין, לכן אין סיבה שלא נתחיל להנהיג מסורת חנוכה פרטית של המשפחה הגרעינית שלנו! עוד בצהריים קניתי סופגניות שששששששששוות של רולדין (פעם בשנה מותר להשקיע בשחיתות הזאת), הכנו לביבות (בליווי צמוד של ענבר), ערכנו שולחנון קטן וצנוע ואפילו הכנתי לענבר משחק כרטיסיות עם תמונות של חנוכה. מדובר בעיקרון במעין משחק זיכרון אבל בגלל שהיא קטנה פיזרנו את כל הכרטיסים על השולחן והיא היתה צריכה למצוא זוגות.
בסופו של דבר, היה נר ראשון מוצלח! נהנינו, הכנסנו כ"כ הרבה שמן לגוף שלנו :(  ובעיקר ענבר נהנתה מכל רגע. היא נהנתה מהאוכל ונהנתה כל כך מהמשחק!

התמונות שצילמנו מאתמול בערב עשו לי גם מוזה להכין עוד דף דיגיטלי, הפעם הדף עמוס מאוד, ראו הוזהרתם!!!





ועוד בסימן חנוכה, שני כרטיסים שהכנתי השיטה של פייפר פיסינג - paper piecing




תהנו בהמשך החג!!!

3 תגובות:

Adiya אמר/ה...

ענבר ממש מתוקה!
אנחנו משתדלים לעשות חגיגה סביב כל נר שמדליקים...אם לא מגיעים אלינו בני משפחה להדליק איתנו, אנחנו מדליקים לבד אבל לא מדלגים על שירי חנוכה, לביבות, סופגניות וכמובן משחק בסביבונים (רצוי כאלו שגם מנגנים ומאירים)...
זה חג כיפי לא רק לילדים...

Ruthie Tzchory אמר/ה...

חג שמח יקירתי! נראה שנהניתם מאוד מאוד, והדף המעוצב יצא מקסים ביותר ואני לא רואה בו שום עומס מיותר, פשוט נהדר!!! נשיקות

shirokoco אמר/ה...

אני חייבת לציין - הבת שלך הורסת!!!!
הרעיון של הכרטיסיות מדליק והעמוד יפהייפה. שיהיה חנוכה שמח