יום רביעי, 17 בנובמבר 2010

כחול ולבן - זה הצבע שלי..

דיייייי! נמאס לראות רק אדום-ירוק-לבן בכל מקום.חודשיים לפני כריסמס נהיה כבר בלתי נסבל להסתכל על בלוגים מחו"ל. זה הצבעים היחידים שהם מכירים וזה משניא (ככה כותבים?!) עלי את הצבעים האלה. בטח ובטח בשילוב הזה.. עוד לא ראיתי דבר כזה שלכל חג יש להם צבעים ספציפיים ואין בלתם עוד... בהאלווין יש סגול-כתום-שחור, בכריסמס אדום לבן ירוק ובאיסטר (פסחא) הם משתמשים רק בצבעים פסטלים שכבר בא להקיא... תגוונו למען השם!!! ואם זה לא עושה לחברות הסקראפ חיים קלים אז גם כל חברה כזאת מוציאה לפחות קולקציה אחת של חורף בצבעי הכחול-תכלת-לבן.

אצלנו יש חג אחד שמזוהה עם צבעים וזה כמובן יום העצמאות. לפחות היינו יכולות להשתמש בקולקציות החורף אלמלא הם היו מפוצצות בפתיתי שלג בכל חור ודף... והראיה - 


השבוע העלתה מאיה, המכורה לסקראפ, פוסט חדש ומעלף (מומלץ להיכנס ולראות) והיא בדיוק ציינה שהאחת וחצי חברות שמוציאות קולקציות לפי חגים יהודיים עושות את הקולקציות תמיד בכחול לבן כנראה מהאסוציאציה שמשייכת את היהודים לישראל ואת ישראל לכחול ולבן כמובן! באמת משעשע.
והנה הדוגמא ממוצרי חנוכה של מרתה סטיוארט:


לענייננו, היופי אצלנו הוא שלכל חג יש סמל אחר (לא צבע...) אבל עוד לא ראיתי מישהי שבפורים כל היצירתיות ויצירות שלה שופעת משולשים בגלל אוזני המן. אצלנו יש איזון, יש מגוון ולא מרגישים כאילו תקעו לך סט אחד של משקפיים על העיניים ועכשיו רואיםהכל רק בצבעים מסוימים (כבר אמרתי ירוק-לבן-אדום?). כשאני חושבת על זה אני תוהה אם זה באמת מקל על חברות הסקראפ שמתוך 5 קולקציות בממוצע לשנה 4 כבר ידועות מראש או שזה דווקא מקשה לחדש מתחת לאדמה....

מתוך כבוד לחגיגות הצבעים אני מעלה מתנה שהכנתי בצבעי חג הסקראפ!!! הלוא הוא השילוב הקדוש: אדום-אקווה-לבן (לא פורמאלית כמובן וגם לא דייקתי בגוונים, רק חיפשתי קישור בין הפוסט הזועם לבין התמונות). רבות סופר על השילוב המהמם הזה ולכן לא אכביר במילים ואעבור ישר לתמונות.

הכנתי מסגרת מטופלת עם ברכה להדלקת נרות שבת לחברה טובה שכולה כשרון ויצירתיות. ומה יותר מתאים מלצלם את המתנה על רקע של מפת שבת לבנה! (זה לא מכוון :) זה היה הדבר הראשון בשלוף...)



2 תגובות:

רינת החדשה אמר/ה...

יפייפה!!
אהבתי מאוד..
כמה את צודקת בעניין הצבעים :)

ציקוש אמר/ה...

זה פשוט מקסים!
אוהבת מאוד את הצביעם שבחרת ואת העיצוב העדין!
ואני אתך בנוגע לצבעי החגים!