יום ראשון, 21 בנובמבר 2010

עמי ותמי ב- Candyland


כותרת הפוסט מעידה בצורה יפה על תוכנו ונתחיל בקנדי משובח!

באתר Limetart יש קנדי חדש שמציע תיק תפור ויפייפיה מבדים של קולקציית eraly bird של Cosmo cricket. חוץ מזה שהתיק מהמם!!! הוא גם שימושי! מי שתפרה את התיק מספרת שהיא משתמשת בו לאחסון חותמות! ואיזה צירוף מקרים כשביום חמישי האחרון ניגשתי לקופסת החותמות שלי וגיליתי לחרדתי שהיא נרטבה לגמרי!!! מדובר בקופסת קרטון מאיקאה שבה שמתי את כל החותמות/ דיו/ בלוק אקרילי שלי והנחתי על הרצפה מתחת לשולחן שעליו אני עובדת. כנראה שהגיעו מים מאיפשהו והרטיבו את כל תחתית הקופסא. לשמחתי גיליתי את זה לפני שזה פגם בדברים שבפנים וככה כל תכולת הקופסא עברה לשקית ניילון מעפנה של סופר... והנה בא הקנדי המקסים הזה ואולי אולי אולי הפעם יתמזל מזלי ואוכל לקבל קופסא תפורה מהממת לחותמות. הבלוג קנדי הוא עד ה-26.11

 Limetart are offering a new blogcandy - (until 26/11) a super amazing fabric tote made from Cosmo Cricket fabrics (the Early bird collection). It is stamps storage and it is such a coincidence because I store my stamps a carton box from IKEA and last Thursday when I opened this box I discovered that she got completely wet and so I had to throw it away and all my stamps and inks are in a nylon bag right now :( so this candy is especially for me :) :) :)

This is the tote for the blogcandy



and this is the type of the carton box I used (I had a diffrent print on it but it is the same idea)
Another great blogcandy belongs to Wee Memories and it is until 30.11


 

עוד ממתק והפעם תוצרת כחול לבן. קרנושי בעלת החנות touch of art חוגגת יום הולדת ומציעה מתנה נחמדה מהחנות שלה לכל מי שתגיב לפוסט הבא בקומונה שלה. קומונה נחמדה שאפשר לשתף בה רעיונות ועבודות!



ואמשיך עם הממתקים... בקומונה "המפתח ליצירה" נערך אתגר אגדות ילדים. במסגרתו התבקשה כל אחת ליצור משהו שמזכיר לה סיפור ילדים אהוב. ישר קפץ לי לראש הסיפור של עמי ותמי ובית המכשפה שהיה מצופה בממתקים! חלומו של כל ילד ואף מבוגר... נזכרתי בפוסט של עינת קיסלר והיא הזכירה לי את האינצ'ים (שמם בא משום הגודל שלהם - אינץ' על אינץ') והחלטתי להכין ריבועונים קטנים שישמשו כמגנטים תחת הנושא של ממתקים/ מתוק. זה מה שיצא:

תגובה 1:

Renee אמר/ה...

Good luck with the giveaway