יום שבת, 6 בנובמבר 2010

החלפת נקודות

סופסוף החלפת הנקודות שהכנתי הגיעה ליעדה ואני מרשה לעצמי לפרסם את התמונות שלה. אז כאמור בכותרת מדובר בהחלפה שהמוטיב המרכזי שלה היה נקודות!!! כיף גדול שהנושא של ההחלפה לא מוגבל (ומצד שני גם כאב ראש) והתנאי היחיד שלה הוא הנקודות. קלי קלות - למי אין כמה דפים עם נקודות? כל חברה שמחזיקה מעמצה מוציאה דף או שניים מלאים בנקודות ובחיפוש יותר לעומק מצאתי שיש לי מלאאאא דפים מנוקדים!!! לא רציתי לוותר עליהם והחלטתי להשתמש בכמה שיותר. מיד גם ידעתי שאני רוצה להכין משהו שיהיה שימושי. הרעיון של המגש עלה לי די מהר לראש והתלהבתי מעצמי ומהרעיון המקורי.

This tray is up for Crafty Little Challenge #65:

תוך כדי הכנת המגש (שכלל שלבי צביעה, יבוש, הדבקה וכו' ולקח כמה ימים טובים) שוטטתי בבלוג של October Afternoon  ונתקלתי בתמונה הזאת:



כבר ראיתי את התמונה הזאת קודם לכן וכנראה שהיא ישבה לי איפשהו ב-  back of my mind. יכול להיות שזה מסביר את הרעיון של המגש... אבל אני עדיין אתן לעצמי את מרבית הקרדיט. בכל מקרה במהלך הסיעור מוחות שעשיתי להחלפה עלה לי הביטוי: "נקודה למחשבה" (ביטוי כל כך מתבקש שבאמת עלה ובוצע על ידי עוד מספר בנות בהחלפות שלהן) והחלטתי להכין גם מחברת מטופלת.


למחברת הוספתי סט קישוטונים עם האיורים המוכרים בסגנון: "איך אני מרגיש היום..."
כמובן שגם בקישוטונים השתמשתי בדפים מנוקדים.

לכל זה צירפתי כרטיס (ששוב פעם עולה לבלוג בכיוון הלא נכון ואני לא מצליחה לשנות את זה...)



המתנה נעטפה עם סרט מנוקד!!!!!!

כל זה שרד איכשהו את הדואר והגיע לkontsy.


עוד שתי החלפות עומדות על הפרק. הראשונה כבר בשלבי ביצוע אבל יש לה דרך ארוכה להגיע ולכן יקח זמן עד שאוכל להראות אותה והשניה כבר התגבשה לכדי רעיון שלם. צריכה רק להחליט איך לבצע אותו =0]

7 תגובות:

taxelit אמר/ה...

ההחלפה שלך מקסימה!!
אני מוכרחה לכתוב לך שאת עובדת מאוד יפה ונקי
אחלה רעיונות
ביי טקסלית

ל בריבוע אמר/ה...

תודה!!! :)

Gwen's Busy Little Hands אמר/ה...

Wow! These are all wonderful! Love the second tray. It is so feminine and has that shabby chic look that is so coveted right now. Great projects. Super happy to have you at A Crafty Little Place.

!Smiles
Gwen DTC@ACLP

מירי אמר/ה...

רק עכשיו נכנסתי להגיב
ההחלפה הזאת פשוט יפיפיה! אני אוהבת אותה מאוד.
ובכלל הדברים שאני רואה פה בבלוג מהממים.

Pashut omanut אמר/ה...

I love it

Meital אמר/ה...

איזו החלפה יפהפייה! המגש מקסים :)
גם המחברת יפהפייה! אהבתי מאוד את הקישוטונים שהכנת :):) איזה רעיון מדליק!

~*Joni אמר/ה...

This is adorable! What a great present for anyone, the altered tray is just the cutest idea for anyone. Thank you so much for sharing it with us at ACLP's altered challenge.
~*Joni ACLP DT