יום רביעי, 28 ביולי 2010

החלפת בוקר קייצי!!!

פנטזיית הבוקר האידיאלי שלי מתרחשת כמובן בקיץ, כשהשמש זורחת והמרפסת האידיאלית מזמינה אותי לשבת בצילה ולצפות על הנוף האידיאלי – חוף הים! כמה פסטורלי, כמה פנטזיה!!! אבל דמיון זה לא דבר רע ולחלום זה הכי כיף :) את הפנטזיה הזו תרגמתי להחלפת בוקר קייצי בקומונת מוזה להחלפה. אז מה הפנטזיה הזו כוללת? כמו שאמרתי – שכיבת בטלה ורוגע לחוף הים - החלק הראשון של ההחלפה: קנבס מעוצב.


 הלכתי על תחושת השכיבה על החוף למול גוונים של ספק זריחה ספק שקיעה, צבעים מרגיעים.

כמובן שאי אפשר בלי לפתוח את הבוקר עם קפה וכדאי מפנק! להחלפה צירפתי קופסא מטופלת ובתוכה קפה נמס של עלית בטעם וניל, שתיתי – וזה מעולה!!! [עם מעט מים רותחים, הרבה חלב וקרח!!! אהה וכמובן ממתיק...].




[באמת שאין לי אחוזים.....]


כמובן שהבוקר הוא הפותח את היום כולו, וזו ההזדמנות לעשות סדר בראש ולארגן את כל הדברים שיש לעשות בהמשך היום. לשם כך צירפתי להחלפה לוח מודעות מחיק בקישוט של דויילי. רכשתי לא מזמן חבילה כזו בביג דיל ושבוע לאחר מכן נתקלתי בפוסט הזה, שכולו עוסק בדויילי וכמובן שזה היווה את ההשראה לקישוט הדויילי שהוספתי על הלוח המחיק. מסתבר שזהו טרנד עכשווי ביותר אז אני שמחה שניצלתי את ההחלפה כדי להתנסות בו.






אני אמשיך לפרט את החומרים העיקריים בהם השתמשתי בהחלפה זו. היו לי מספר דפים של קולקציית rusted sun של FANCY PANTS שקיבלתי באחד מהקיטים החודשיים של אליס... האמת שלא ממש התחברתי לדפים האלה, לא אהבתי את שילוב הצבעים החזק. אבל כשנרשמתי להחלפה הזו היה לי ברור שאיכשהו אני משתמשת בהם. מה יותר מתאים מקולקציה כזו להחלפת בוקר קייצי?! אז כמובן שהייתי צריכה להשתמש בדפים האלה בצורה שאני אוכל להתחבר לתוצאה הסופית. השתמשתי בקולקציה הזו בכרטיס הברכה – בחלק העליון שלו.


[החלק התחתון זוא מקולקציית nook & pantry  של Basic Grey]


גם דף הרקע של הלוח המחיק שייך לקולקצית rusted sun.

באיזה עוד חומרים השתמשתי? לקנבס המעוצב השתמשתי בדפים חתוכים מקולקציית Utopia של Kaiser Craft שנרכשו במסטיקים! אני מאוד אוהבת את שילוב הצבעים של החבילה הזאת ונורא רציתי כבר להשתמש בה. בנוסף השתמשתי בהרבה ראב אונים של חברת אוקטובר אפטר נון. גיליתי שהראב אונים שלהם נוחים מאוד לשימוש ומתגרדים בקלות ונהנתי מאוד לעבוד איתם. הקופסא של הקפה צופתה בדף של אוקטובר אפטרנון – אני חייבת לציין שלאחרונה התאהבתי בחברה הזאת ובדפים שלה ומיהרתי לרכוש את קולקציית the thrift shop שלהם! לדעתי היא היפה ביותר ואני מחכה כבר לעשות איתה משהו...

אני מאוד מרוצה מההחלפה! מהרגע הראשון ידעתי שזה יהיה הכיוון של מה שאכין ונהנתי מכל רגע! ואני מרוצה מאוד מהתוצאה. היה לי כיף גם לקבל את החבילה שלי מסמיילי המקורית! היא קצת חששה מהסגנון שאני אוהבת אבל בסופו של דבר יצא לה מקסים ואני ממש אוהבת את העיצוב ובעיקר את הקופסא!!!




אין תגובות: