יום שני, 12 ביולי 2010

בלוג קנדי

אצל הילה, בכתובת : http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=1738804

הנה תמונה:


כבר התאהבתי בדף הראשון עם הציורים של העציצים - איזה דף מקסים ונעים :) אם מישהי מכירה את מקור הדף (שם הדך או החברה) אני אשמח לשמוע.... אהבתי את הסגנון מאוד.

גם אני חושבת על עריכת בלוג קנדי... בא לי להקפיץ קצת את הבלוג שלי. מצד שני הוא עוד בחיתוליו, צובר לאט לאט לאט קוראות ותגובות. אז אולי אני אחכה עוד קצת אבל זה בהחלט על הפרק :)

על שולחני: החלפת בוקר קייצי בקומונת מוזה להחלפה.

בתכנון: תמונה מעוצבת במסגרת - משהו אבסטרקטי
אלבום תגיות/ אקורדיון, מתנה לסבתא (עם תמונות הנכדים כמובן)
מחברת השראה  - שאוכל להכניס בה את כל הרעיונות שיש לי לעיצוב החדרים בבית החדש שלי :)

במסגרת המבחנים שלי נראה מתי כל הדברים האלו יעלו גם על שולחני....


תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

Thanks for being a follower off my blog if you like to read my blog there is a translator on the righstside bey Agitte