יום רביעי, 28 באפריל 2010

מיני אלבום - בית



האירוע הראשון שדרבן אותי ליצור היה חנוכת בית של אחותי. כבר שוטטתי קצת באינטרנט לפני, כבר הספקתי לקנות כמה דברים וזכרתי שני פוסטים שונים דראיתי בשני בלוגים (אני כבר לא זוכרת איזה....). פוסט אחד היה על מישהי שעברה לבית חדש והכינה אלבום רגיל של תמונות מכל הבתים שהיא גרה בהם מאז ילדותה (או שהיא הכינה את זה למישהי אחרת, אני לא זוכרת). הפוסט השני היה של מיני אלבום בצורת בית, צבעוני להפליא אבל ללא תוכן (זה היה מתנה או משהו בסגנון ולא היו בו עדיין תמונות). בקיצור, לרגל המאורע (חנוכת הבית) והרצון העז ליצור כבר משהו מכל החומרים, החלטתי לחבר את שני הרעיונות. במיני אלבום הזה שמתי תמונות לפי סדר כרונולוגי של כל הבתים שאחותי גרה בהם מאז שנולדה ועד לבית החדש, בית הקבע. היה קשה למצוא תמונות מכל מקום והפכתי עולמות בשביל זה (נסעתי למקומות לצלם את הבנין/בית וגם שלחתי אנשים לצלם בשבילי). כמובן שניתן לראות את הצעירות שלי בתחום ואת החוסר מקצועיות, בתוליות משהו, שבאלבום הזה והוא גם ממש לא אני מבחינת צבעים, אני אוהבת הרבה יותר שמח! אבל בכל מקרה זה מה שיצא וכולם ממש נדלקו על הרעיון-התוכן של האלבום (וגם את החיצוניות...)










 (אני עוד פעם לא מבינה למה זה מופיע הפוך כשבמחשב התמונה ישרה אבל אני עדיין לא יודעת לצערי לתקן את זה)











אין תגובות: