יום שני, 26 באפריל 2010

התחלה


אז סופסוף מתחילים באמת!
אחרי שעשיתי נסיון לפתוח בלוג אחר (על אותו שם וכתובת) אבל איבדתי פוסטים ולא הסתדרתי בכלל,
אני מקווה להתחיל עכשיו ברגל ימין, להתמיד ולהשקיע. בתקווה שהבלוג ידחוף אותי ליצור יותר והיצירה תדחוף אותי לכתוב ולפרסם בבלוג [אפקט הביצה והתרנגולת אמור רק להועיל...]

כבר כמה זמן, למעלה מחצי שנה, שאני בוחנת ועוברת מבלוג לבלוג. נדהמת מהעולם הזה שנקרא סקראפ/ סקראפבוק וכו'.
אני מוצאת את העולם הזה משובב נפש. היכולת המדהימה והמהירה של הדפים והצבעוניות לשפר את מצב הרוח ברגע.
הספקתי לרכות קצת חומרים וציוד (כתבתי קצת? האמת שדי הרבה... בזה אני הכי טובה - לקנות!).
כבר ליטפתי, סידרתי ובהיתי בכל הדפים והקישוטים למינהם. ועכשיו בוער בי להתחיל לעשות.

אני רואה שלכל אחת יש סגנון יחודי משלה. "סדר מבולגן" קראתי באחד הבלוגים. זו נראית לי האומנות הגדולה שפה.
כבר עשיתי כמה דברים ואני לא מסוגלת עדיין לעשות בלגן ובטח שלא מסודר. זה נראה לי עניין של ניסיון, להעיז "לבלגן" את הדף... צריך הרבה מעוף.

מה שאני יודעת כרגע לגבי זה שאני מתחברת הכי לדפים הצבעוניים. אני אוהבת צבעוניות חזקה. מתחברים לי צבעים שמחים כמו טורקיז, ירוק, ורוד וכו'. ובעיקר אני מתחברת למיני אלבומים. הקונספט שלהם נראה לי יותר הגיוני מאשר אלבומים ענקיים של 30*30 למרות שגם את הקטע שלהם התחלתי להבין לאחרונה (על זה אפרט בהזדמנות אחרת).

בקיצור - אאחל לעצמי "ברוכה הבאה" לעולם הזה :) ואני מקווה מאוד להשקיע בו כמה זמן שיש לי (ואין לי --> אמא, סטודנטית ועובדת...)

בהצלחה!

אין תגובות: