יום שלישי, 5 במרץ 2013

לצאת מהקווים

יוצאות מהקווים הוא בלוג אתגרים ישראלי למהדרין שעומד בכל הכללים הבינלאומיים: D.T. (ראשי תיבות של צוות עיצוב באנגלית), תדירות של פוסט לשבוע לפחות, קבוצת פייסבוק פעילה, 2 אתגרים (מגוונים!) לחודש והכי חשוב, ספונסרים שמעניקים פרסים מכובדים לזוכי האתגרים. הבלוג פעיל למעלה מחצי שנה כבר ורק עכשיו אני מצליחה להשחיל עבודה לאחד האתגרים. זה לא מקרי מבחינתי..

הספונסרית של החודש היא ענת, בעלת החנות איקס מיקס- חנות למוצרי סקראפ ומיקסד מדיה. בזכות הבלוג של ענת והמוצרים הייחודיים שהיא מביאה נדבקתי בחיידק המיקסד מדיה.

אז בקנבס הראשון שלי בתחום השתוללתי קצת עם החומרים. שכבה אחרי שכבה של ג'סו, גלימר מיסט, אקריליק, דיסטרס ועוד.. הרבה שכבות יש בעבודה ועדיין היא נראית קצת ריקה. כשתהיה לי הארה לגבי הקישוטים שבא לי לראות על העבודה אולי אעיז להוסיף אותם.

האתגר הוא אתגר השראה (אתגר 15#) בעקבות תמונה מקסימה שניתן לראות פה. את ההשראה לקחתי ממוטיב הפרחים, מבחינת הצבע ומבחינת הצורה.
מקווה לפנות זמן רב יותר ליצור, הרבה תוכניות וכרגיל.. מעט זמן.

3 תגובות:

מיכלי אמר/ה...

שמחה לראות עוד מהקנבס שלך, הוא נראה מאד מסקרן בפייסבוק. מקווה שתצטרפי לאתגרים שלנו גם בהמשך :)

פיית מרציפן אמר/ה...

איזה יופי של השתוללות. אני מתה על הערמת שכבות של חומרים שיוצרים טקסטורה כה מעניינת

karindi אמר/ה...

איזה כיף שהצטרפת אלינו!!! ועוד עם עבודה כזו מקסימה ומלאת יצירתיות...תודה רבה גם על הפרגון (ואגב, אנחנו מקפידות מאוד על שני פוסטים בשבוע )- כיף לראות שרואים את ההשקעה לעמוד בסטנדרטים.תודה!