יום רביעי, 11 ביולי 2012

פרויקט הכרטיסים - סיכום שבוע ראשון

איזה כיף לחזור לעדכן את הבלוג. התירוץ הפעם הוא פרוייקט 30 הכרטיסים  - יוזמה מרעננת של נתנאלה!
הרעיון הוא ליצור 30 כרטיסים - אחד עבור כל יום בחודש יולי (כן - אני יודעת שיש ביולי 31 ימים אבל במקור הפרויקט היה אמור להתקיים במהלך חודש יוני...) והעיקר הוא לעשות שימוש בחותמות!!!
למרות העומס והעייפות ידעתי שזה הדבר שיחזיר אותי לשבת וליצור קצת ואכן - הנה התוצאות הראשונות.

מספר מטרות היו לי כשביקשתי להצטרף לפרויקט:
1.  למלא את מלאי הכרטיסים שלי! בגלל שלא יצרתי הרבה זמן הכל נגמר. אמנם פספסתי חודש עמוס אירועים שנאלצתי להשתמש בכרטיסים קנויים אבל זהו, יותר לא יתפסו אותי לא מוכנה!
2. נתנאלה הבטיחה למשתתפות הפרוייקט מדגם החתמות מהאוסף האישי שלה! כבר שווה!!! הזדמנות ליצור עם חותמות שאין לי ובסגנונות חדשים.
3. להתנסות בטכניקות חדשות. כבר הרבה זמן שאני רוצה ללמוד דברים חדשים, לעשות דברים שעוד לא יצא לי לעשות וזאת נראית לי הזדמנות מצויינת!

אז להלן, סיכום השבוע הראשון:
החלטתי להתקדם בצעדים קטנים. את הנגלה הראשונה הכנתי פשוט כדי למלא מצברים - גם אישיים שלי, להיכנס שוב לMood של יצירה, להתרפק קצת על החומרים הטובים והישנים שלי (ואלו החדשים שעוד לא הספקתי אפילו לגעת בהם) ופשוט למלא מחדש את מלאי הכרטיסים שלי. לכן כל שעשיתי היה ליצור כרטיסים, בשיטה שאני רגילה אליה, בסגנון המוכר לי, תוך שימוש בחותמות כמובן!!!

כל החותמות (פרט לאחרונה) הן ממגנוליה ונצבעו בטושי קופיק. הכיתוב ברוב הכרטיסים הוא גם שימוש בחותמות שונות. החותמת בכרטיס האחרון היא דמות דיגיטלית של MayzyArt.









מטרה ראשונה בוצעה בהצלחה. הצפי לסיכום השבוע השני יהיה שימוש בחומרים וחותמות חדשות! נתנאלה פינקה את הבנות המשתתפות בפרויקט בחבילה מקסימה עם המון החתמות, דפים וקישוטים ושאר מטעמים. אנצל את הכרטיסים הבאים לשימוש בכל החומרים החדשים וניסיון ליצור בסגנונות שונים.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

כרטיסים יפים!
טוב שחזרת ליצור

זהבית שקד