יום שלישי, 20 בדצמבר 2011

new baby girl



אתמול הלכתי לבית חולים לבקר את גיסתי, מסיבות טובות! היא ילדה בת שניה - תינוקת מתוקה מתוקה!!! כמובן שאי אפשר לבוא בידיים ריקות, מה הכיף בזה? רציתי להביא משהו שימושי ולכן גייסתי את אמא שלי לעזרתי והכנו לה סינר הנקה (אני לא ממש מתעסקת בתפירה, הידע והמכונה שייכים לאמא שלי). מכיוון שלא יכולתי למדוד עליה את מידות הסינר הכנו אותו קצת גדול מתוך הנחה שגדול יותר מהווה יתרון לעומת קטן מדי - שמהווה חסרון משמעותי הרבה יותר.


למתנה צירפתי כמובן כרטיס, לפי הסקיצה של שלוש בשלישי. הדפים שהשתמשתי בהם הפעם הם של פרימה כי הם התאימו לי לדמות שכבר צבעתי מראש בורוד וצהבהב. הסקיצה הפעם היתה מלווה באתגר מיוחד - להשתמש בטכניקה מהעבר. תוך כדי עבודה על הכרטיס נברתי במעמקי מגירת הכלים שלי ומצאתי את הפאנץ' הראשון שקניתי כשרק התחלתי עם עולם הסקראפ - פאנץ' מעגל פינות. כשעוד לא היה לי ידע גדול כל כך ומכשור רב זו היתה הדרך שלי להגיע לתוצאה ועבודות עם גימור מיוחד יותר מהרגיל. הייתי משתמשת בפאנץ' הזה המון! עם הזמן, כשרכשתי פאנצ'ים מורכבים יותר, שכחתי מהפאנץ' הזה וניתן לראות בעבודות המאוחרות יותר שלי שבקושי השתמשתי בו. אז בזכות האתגר חזרתי לעגל פינות (רק ביצירה, מקווה שלא בחיים האמיתיים) ונראה לי שמעכשיו אשים את הפאנץ' הזה מול העיניים שלי במטרה להשתמש בו יותר כי באמת שהוא נותן טאץ' מאוד יפה לדעתי לעבודות.

כמו כן, ניסיתי לחזור ולהשתתף שוב באתגרים גם בחו"ל אבל לא הצלחתי להכניס את הכרטיס כמעט לאף אתגר בגלל שרוב האתגרים עכשיו בחו"ל מתמקדים בכריסמס.............. את התסכול שלי מהעניין אפשר לראות כאן.


This card is up for the next challenges:
cute card thursday - Challenge 195 - Stripes



והמתנה ארוזה בקומפקטיות צבעונית :)


חג אורים שמח :)

4 תגובות:

ציקוש אמר/ה...

מזל טוב לגיסתך ולכל המשפחה!
הסינר ממש חמוד זו מתנה נפלאה
והכרטיס כל כך מתוק ועליז!
תודה שהשתתפת איתנו גם הפעם באתגר השבועי של שלוש בשלישי!

Kerstin אמר/ה...

Well, you know atleast one person that you could send a Christmas card. :-)

Unknown אמר/ה...

What a cute card and great gift! Congratulations on your new niece!

שלוש בשלישי Tuesday Trio אמר/ה...

איזה כרטיס צבעוני ומתוק. ומתנה משגעת.

תודה שהשתתפת באתגר השבועי שלנו.

דיילי - שלוש בשלישי