יום שבת, 17 בדצמבר 2011

מיני מיני - מיניאטורי!

אני שמחה לחזור לאתגרים השבועיים, ובעיקר לשלוש בשלישי. זה מאפשר לי לשבת וליצור לפחות פעם בשבוע וגם לשלב התנסות נוספת בטושי הקופיק ולהשתמש בחותמות המגנוליה שאני כל כך אוהבת.

 




אחרי שהכנתי את הכרטיס הראשון לאתגר דגדג לי להמשיך וליצור, בייחוד לאור האתגר הספציפי – יצירת כרטיס מונוכרומטי, שימוש בצבע אחד על כל גווניו (מותר שימוש בשחור ולבן) שהדליק אותי וגרם לי לרצות להכין כרטיס נוסף. בכרטיס השני חיפשתי לחדש עם חותמת מגנוליה שלא השתמשתי בה הרבה זמן. תוך כדי חיפוש מצאתי את חותמת המיני של מגנוליה. למי שלא יודעת מגנוליה הוציאו כמעט את כל הדמויות שלהם גם בחותמת מיני. גיליתי על זה בפעם הראשונה כשחיפשתי חותמות באיביי. כמובן שמה שמשך אותי זה המחיר של החותמות (שהיה זול יותר כשאני קניתי את החותמת הזו מהמחירים היום למיטב זכרוני) אבל כשקיבלתי את החותמת בדואר התאכזבתי מהגודל – היא היתה מאוווד קטנה... וככה היא מצאה את מקומה בתחתית מגירת החותמות שלי ונשכחה לה. אז השבוע שלפתי את החותמת והשתמשתי בכרטיס השני לאתגר.

(This card is also up for the just magnolia challenge: Week 137 - Colour Challenge - White Plus One Other Colour)




לאור התוצאה של הכרטיס גיליתי התלהבות מחודשת והמיני חותמת זכתה לעדנה מחודשת. כך נוצר המיני מיני אלבום הבא. החתמתי את הדמות מספר פעמים וצבעתי בצבעים שונים וכך כל דך מאופיים בצבע אחר. האלבום הקטנטן לא מיועד למישהו או משהו ספציפי אבל אני בהחלט יכולה להגיד שכשהכנתי אותו חשבתי בעיקר על הבת המתוקה שלי!!!







את הדף הראשי בחרתי לעשות עם חור הצצה קטן למוטיב הראשי של האלבום. הרעיון נבע כחלק מהאתגר של קארין שביקשה להכין יצירה כלשהי עם האסוציאציה של המילה: "רמז". ככה ניסיתי לרמוז בעצם על תוכן האלבום כבר בכריכה. לצערי לא הספקתי לשלוח את היצירה לקארין בזמן אבל אני בטוחה שהיא קיבלה מספיק יצירות מושקעות גם בלי זו :)

Unique:





Sweet:





Amazing:



Perfect:


:Cute


:Beautiful



:Gorgeous

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מקסים!!
אהבתי הכל

החותמות מתוקות!!

זהבית שקד

ציקוש אמר/ה...

wow!!!
זה פשוט מדהים!
אהבתי את שני הכרטיסים אבל...
המיני מיני אלבום לוקח את כל הקופה!
הצביעה שלך מדהימה
והחותמת הקטנה ממש מקסימה!
תודה שהשתתפת באתגר השבועי של שלוש בשלישי
ציקוש

Ruthie Tzchory אמר/ה...

יקירתי המיני מיני שלך משגע! אני מאוהבת:))))

Unknown אמר/ה...

Awesome cards and the mini is just the cutest little thing! Simply adorable! xxx