יום שישי, 9 בדצמבר 2011

ושוב איתכם..

בפוסט הקודם רמזתי על כך שעשיתי הרבה רכישות של דפים בזמן האחרון. מבין כל הדפים שהעלתי בפוסט הזה רכשתי כבר בסביבות ה-80%, בעיקר חבילות דפים בגודל 6*6. אני הרבה יותר מתחברת לחבילות הקטנות כי הם זולות יותר ומאפשרות להנות מיותר דפים וסוגים. אז הנה הצצה של כל החבילות שמחכות לי :) מקווה לעמוד בקצב...


ורגע לפני שהאתגר של שלוש בשלישי נסגר, ואם אינני טועה ומותר לשלוח יותר מכרטיס אחד, אני מצרפת עוד כרטיס שעשיתי לפי הסקיצה הזאת.

 בזמן האחרון, מחוסר זמן כמובן, יוצא לי להכין רק דברים לאירועים נקודתיים. זה נותן לי מטרה כמובן וגם דד ליין. אז הפעם הכנתי ליום ההולדת של אחותי היקרה והיצירתית בטרוף - שכמובן בין כל המטלות לא מוצאת זמן להביע את כישרונה האדיר, מחברת סקיצות מטופלת. מדובר במחברת איכותית עם דפים לבנים עבים בפנים שקישטתי את הכריכה שלה. שוב השתמשתי בדפים של אוקטובר אפרטנון - sidewalk ובאותיות של מסטיקים.



זהו לבנתיים, בקרוב מחברת מטופלת נוספת...

6 תגובות:

Unknown אמר/ה...

Enjoy your new paper pads - looks like a nice collection :)
Lovely card and awesome sketchbook! What a great gift for your sister! I need to get some of those Hebrew letters - they look great!

karindi אמר/ה...

ואו! איזה ערימה שווה, יש לך כאן כמות מכובדת, אין ספק שאת חייבת ליצור המון! הכרטיס מקסים- אני מאוד אוהבת את התאמת הצבעים שאת עושה בין החותמת לדפי הרקע!

carmoosh אמר/ה...

גם אני קונה בד"כ את החבילות של ה6X6 וזה ממכר!! אף פעם אין מספיק :-) ללא ספק יש לך אוצר קטן.
אחלה כרטיס והמחברת מקסימה!

ריקי ארברמן אמר/ה...

כרטיס מתוק! והרכש החדש נראה יאמי...
המחברת שהכנת לאחותך מקסימה! כמו שאומרת ביתי הקטנה "מאוד לטעמי..."

ציקוש אמר/ה...

איזה כיף לך!
הרכש החדש נראה מקסים, עכשיו אין תירוצים רק להכין דברים יפים כמו שאת יודעת לעשות!
הכרטיס מקסים והמחברת מדהימה!
תודה שהשתתפת איתנו בשלוש בשלישי
ציקוש

אנונימי אמר/ה...

איזה רכישות!!!
איזה כייף!!

מקסים!

זהבית שקד