יום שני, 21 ביוני 2010

מיני אלבום "נשי"

כמו שהתחייבתי, סיימתי מיני אלבום זהה לקודם רק בסגנון של בנות...

הדפים המדהימים שהשתמשתי בהם שייכים לחברת K&COMPANY ונקנו אצל נתנאלה!!!



הדפים האלה פשוט אני! הם צועקים, שמחים, עליזים, חיים לגמרי. אני מתה על הסגנון הזה (לכל מי שאמורה לשלוח לי החלפה בזמן הקרוב [0; ) ולכן נהניתי מאוד להכין את האלבום.

כמו שאמרתי כבר, האלבומים מיועדים להורים שלי, ליום הנישואים. יש בהם תמונות של הנכדים. כל שנותר עכשיו זה רק לקבוע תאריך שבו נוכל להביא להם את זה. נראה לי שזו משימה הרבה יותר קשה אצלנו מאשר להכין את כל הדברים לאירוע...



חוצזמזה, אני ממש מתרגשת לפרסם שני פוסטים בשבוע! איזה הישג! סביר להניח שזה לא יימשך ככה, בעיקר לאור העובדה שאני עומדת בפתחה של עונת מבחנים קשה [הרבה חומר להשלים לבד לצערי]. אבל אני חושבת שגם פוסט לחודש זה יפה מאוד למתחילה כמוני. מבחינתי, מי שצריכה לעמוד בקצב של פוסט לשבוע הן מלכות הסקראפ! (ע"ע פרפרים). כמנויה קבועה בעשרות בלוגים, אפילו פתחתי מייל מיוחד שאיתו אני נרשמת לכל הבלוגים וככה לא מתערבבים לי הודעות על פוסטים עם מיילים אישיים וחשובים. מבחינתי זה הממתק שלי. כשיש לי סופסוף זמן בערב אני מתיישבת בנחת, פותחת את המייל הזה ומחכה לראות כמה רשומות חדשות פורסמו ביממה האחרונה. נאי חושבת שבשיא היו לי 14 מיילים חדשים (ליממה!!!) זה מרגש אותי מאוד ואני קוראת בשקיקה את כל הפוסטים והרעיונות החדשים והמקוריים של הבנות ברשת.



ונעבור לתמונות:








בתקווה שההורים יעשו מה שהורים/ סבא וסבתא טובים אמורים לעשות - להשוויץ בתמונות האלה.
ואני אזכה קצת לפרסום, לא איכפת לי להכין כאלה בתשלום :)

3 תגובות:

פיית מרציפן אמר/ה...

איך היצחקת אותי עם ההתלהבות מהפוסטים
אהבתי מאד את הצבעוניות החזקה של האלבום שלך
ממש לא נרה של מתחילה
תמשיכי להנות ובהצלחה במבחנים

vicky אמר/ה...

האלבום ממש יפה! כפי שכבר אמרתי לך, אני מאוד אוהבת את סגנון העבודה שלך (ואל תגידי שאין לך אחד כזה :) )
גם אני רכשתי את הדפים האלה ומאוד אוהבת אותם (מכל הדמיון בינינו שמצאתי בפוסטים שלך אני מרגישה כאילו פתחת בלוג במקומי חחחח)
בהצלחה במבחנים!
רק מתוך סקרנות, מה את לומדת?

ל בריבוע אמר/ה...

פיית מרציפן - אני עוד יותר מתרגשת מזה שיש לי תגובות לבלוג!!! זה הכי מרגש אותי :) אז תודה על התגובה.

ויקי - אני לומדת משפטים- תואר ראשון (למרות שכבר יש לי תואר אחד... [0: )
תודה על התגובות. אני ממש שמחה שיש מי שמזדהה איתי ובעיקר אוהבת את אותו הסגנון.
כשהייתי אצל נתנאלה באחת הפעמים ראיתי את החבילה הזו והתלבטתי ובסוך לא קניתי.
כשהייתי אצלה לאחרונה, חצי שנה אחרי, למזלי נשארו שתי חבילות אחרונות ומהר רכשתי אותה!!!
דפים מטריפים פשוט ואיכות מעולה! אני מתה על החברה הזאת..