יום שבת, 28 במאי 2011

NEW BABY BOY

הכרטיס הפעם מיוע בראש ובראשונה לשכנה/חברה מקסימה לכבוד הברית של הבן שלה :)

וחוץ מזה גם לשני אתגרים:
- שלוש בשלישי - אתגר סקיצה 68 + נושא (התחלות חדשות)


- saymon says - STRIPES AND STARS

- Magnolia Down Under Challenge #98
The next card is up for 2 challenges:

Tuesday Trio - sketch+theme (NEW BEGININGS)

saymon says - STRIPES AND STARS

Magnolia Down Under Challenge #98 - sketch




יום שלישי, 24 במאי 2011



הקיץ כבר כאן, איזה כיף! אז איך יודעים שהקיץ כאן? 3 זוגות סנדלים/נעלי סירה מתוכננים להשבוע! (שניים לי ואחד לבת שלי...) אמרתי כבר כיף?!

לכבוד הקיץ השיקה צרויה אילן קיט חדש בנושא "זרעי קיץ" והיא עורכת הגרלה שמלווה באתגר מעניין. אני בחרתי לבצע אתגר שמשלב את המאפיינים הבאים: *כרטיס ברכה *ארטיק *פרחים.

ההשראה לארטיק שבכרטיס מהבלוג של ענת "קצת מזה וקצת מזה וזה"

אתגר נוסף: justmagnolia 107 - sketch


with love


הכרטיס הפעם מיועד לשלושה אתגרים:
- שלוש בשלישי - אתגר סקיצה + נושא (אהבה)
- saymon says - SPARKLE AND SHINE
אמנם קשה לראות בתמונה אבל השתמשתי בבלינגים נוצצים, בדבק דיימונד גלייז על הפרח ובדף ששייך לחברת KAISERCRAFT שהדוגמא שלו נוצצת בצבעי ברונזה...
cutecardthursday - sketch

זהו לבנתיים... בקרוב אעלה פרויקטים נוספים, חוץ מהכרטיסים... :)

The next card is up for 3 challenges:
Tuesday Trio  - sketch+theme (love)
saymon says - SPARKLE AND SHINE/
Its hard to see but I used sparkeled blings, damond glase on the flower and I also used a shiny paper of KAISERCARFT.
cutecardthursday - sketch

יום שני, 16 במאי 2011

התקפה


למרות אירועי היום (יום הנכבה...), אני ממש לא מתכוונת למתקפות שהיו בת"א לצערנו וברמת הגולן... אלא לדברים קצת יותר אופטימיים ושמחים :) מתקפת כרטיסי המגנוליות שתקפה אותי לאחרונה מכניסה בי רוח חיים והרבה אנרגיה.  אמנם קשה לעמוד בקצב אבל מצאתי לי כמה אתגרים ספציפיים שאני מתחברת אליהם, חלקם שבועיים וחלקם אפילו חודשים, והכי חשוב שאת רובם אפשר לשלב זה עם זה ולהרוג כמה ציפורים במכה :) [רשימת האתגרים מופיעה בצד ימין].



האתגרים:
- שלוש בשלישי: אתגר סקיצה + צבעים (כחול ולבן).
basic grey challenges   - אתגר - mix & mach, מיקס בין קולקציות של בייסיק גריי. הדפים הם מהקולקציה הישנה והמדהימה blush והבראדים שבתוך הפרחים הם מקולקציית marjolaine.
- Magnolia Down Under Challenge #96  בסימן -  YOUR FAVOURITE THINGS. טוב אז אולי לא יצא לי להכריז על זה רשמית אבל החברה האהובה עלי היא בייסיק גריי. יש להם קולקציות משגעותתתתת!
- just magnolia #106 -  בסימן Make it Lacy .

challenges:
- tuesdaytrio - sketch+colors (blue&white)
- basic grey challenges - mix&mach = the papers are from the amazung  blush collection and the brads are from the marjolaine collection.
- magnolia down under #96 - your favorit things (the papers I used belong to Basic grey - which I loooove)
- just magnolia #106 - make it kacy !


והכרטיס הזה לא מצוות עדיין לאף אתגר אבל סתם התחשק לי להשתמש קצת בדפים חדשים של crate paper

יום ראשון, 15 במאי 2011

בתוך קופסא...

את הדף הבא הכנתי לכבוד הסקיצה של PAGEMAPS שכל כך קרצה לי. החלטתי להשתמש בדפים המדהימיםםםםםם של פרימה! אמנם סטיתי קצת מהסקיצה אבל הרגשתי שהשקעתי כל כך הרבה בדף שבסופו של דבר מיסגרתי אותו במסגרת עמוקה וגדולה מאיקאה ותליתי בבית החדש! בסדר הבא מופיעים הסקיצה, הדף והדף בתוך המסגרת. לצערי התמונות יצאו באיכות על הפנים וכמה שניסיתי לשחק עם ההגדרות במצלמה לא הצלחתי לצלם תמונה איכותית יותר...



יום חמישי, 12 במאי 2011

כרטיס תינוק


הכנתי לחברה כרטיס ברכה להולדת הבת. זו אותה חברה שהכנתי לה בזמנו יומן הריון ועכשיו, איזה כיף, הגיע זמן למתנת הלידה עצמה. את הכרטיס העליתי לאתגר של saymon says. גם שם אחת מהמעצבות מצפה לתינוקת ולכן האתגר הוא כרטיסי תינוקות.

This card I made for a friend, to whom I gave this pregnancy diary. The card is up for the saymon says challenge - baby card!


יום שלישי, 10 במאי 2011

מגנוליה - magnolia


את המשיכה החזקה ליצורי מגנוליה המקסימים לא צריך להסביר יותר מדי. לאחרונה גם יצא לי להתנסות בטושי הקופיק. יחד עם אלה השתתפתי בהחלפת מגנוליה מקסימה, פשוטה וכיפית בקומונה "מקום קטן ליצירה" שבמסגרתה כל משתתפת החתימה כעשר החתמות מכל חותמת מגנוליה שיש לה ומארגנת ההחלפה איגדה את כל ההחתמות ושלחה לכל משתתפת כ2-3 החתמות מכל סוג. קיבלתי בדואר מעטפה מלאת החתמות שונות של מגנוליה וזה עשה לי חשק לצבוע וליצור קצת כרטיסים. ואם כבר להתעסק עם חותמות מגנוליה אז למה לא להשתתף בקצת אתגרים נושאי פרסים? ישנם שלושה אתרים עיקריים של אתגרים שבועיים /חודשיים עם פרסים והכל תוך שימוש בחותמות מגנוליה. את האתרים תוכלו למצוא מתחת לכרטיסים.

את הכרטיס הראשון הכנתי לפי סקיצה של אתר "שלוש בשלישי"
ואף הכנסתי אותו לאתגר של just magnolia

This card is up for the "Just Magnolia " challenge 105 - Anything Goes with the optional extra of stitching. The sketch is from the challenge blog: tuesday trio 



 הכרטיס הבא נעשה על פי הסקיצה באתר magnolia-licioushighlites ובהתאם לדרישת האתגר ב- magnolia down under, להשתמש בדף קראפט.

This card is up for the "magnolia down under" challenge #95- Anything so crafty. The sketch is from the challenge blog: magnolia-licioushighlites





יום שני, 9 במאי 2011

מעז יצא מתוק

תראו את הבלוג קנדי המדהים הזה - לכבוד יום הולדת שנתיים הם שולחים לזוכה אחת (בכל העולם) מכשיר CRICUT שבתמצית הקיצור הוא כמו קאטלבאג רק חשמלי (מצטערת שהמעטתי בערך המכשיר המדהים הזה - באמת חלום..). אולי העובדה שהקנדי הזה נסגר בתאריך של היום הולדת שלי יתן לי עד נקודת זכות?! הלוואי... אתן מוזמנות לבדוק את זה בעצמכן

Look at this amazing 2 years anniversary, blog candy, Offering one lucky girl a cricut machine. Maybe the fact that this candy will end on my birthday will give me a bigger chance? I wish :) you can look here for more details 



ואם כבר במתוקים עסקינן, במסגרת הקומונה "מקום קטן ליצירה" השתתפתי בהחלפת צנצנת מתוקה. למרות שהיתה אפשרות לפרש את ההחלפה הזו לכל כיוון מתוק ולאו דווקא לאוכל ממש, אני הייתי חייבת לשלב משהו לעיס - מתוק זה מתוק! אז מילאתי את הצנצנת בדברים טובים, מתוקים וצבעוניים , צירפתי כרטיסים וכמה תוספות מתוקות - סרטי בד עם ציורים של קאפקייקס ויצאה החלפה קלילה, קצרה ומתוקה!!!



יום שבת, 7 במאי 2011

החלפה אביבית


בקומונת "המפתח ליצירה" נערכה החלפה אביבית שפשוט הייתי חייבת להשתתף בה. הזדמנות ליצור בצבעים חיים ושמחים כמו שאני אוהבת!!! שלישיית קנבסים שצבעתי לא מזמן בצבע ורוד פשוט צעקה אלי והחלטתי להכין שלישיית תמונות לבת הזוג שלי בהחלפה - זהבית שקד. לזהבית יש שתי בנות וידעתי שצבעים ורודים יתאימו להן מאוד :)

את המשפט על הקנבסים ראיתי במקום כלשהו ותכננתי לתת את הקרדיט אבל כרגע פשוט פרח לי מהראש איפה ראיתי את זה, אז אם אמצא מבטיחה לציין זאת בפעם הבאה. הדפים המקסימים בהם השתמשתי שייכים לחברת Jillibean-Soup מקולקציה סופר פרחונית שאין מתאימה ממנה לאביב.

חוץ משלישיית הקנבסים הכנתי גם קישוטונים לזהבית - מלא פרחים כיאה לאביב, הכל מעשי ידי תוך שימוש בפאנצ'ים, דיו, בראדים וכו'... את הכרטיס הכנתי לפי סקיצה מדליקה של "שלוש בשלישי".













יום שני, 2 במאי 2011

לזכור ולא לשכוח

גיסתי בכיתה י"ב טסה לפני פסח למסע לפולין. לכבוד המסע המרגש בחרנו להכין לה מחברת אישית שתלווה אותה במסע לכתיבת כל רחשי ליבה. את התמונות העליתי לבלוג עוד לפני פסח אבל יצא שהפוסט הזה נשכח ממני. דווקא היום, בתאריך סמלי כל כך אני בוחרת להראות את המחברת שהיא כולה בסימן כחול לבן.
#
סבא שלי נפטר לפני שנתיים. הוא עבר את השואה לא במחנות אלא כפרטיזן ביערות. כל משפחתו נהרגה שם. וכל רגשותיו, תחושותיו וחוויותיו נשארו שם. הוא אף פעם לא דיבר. אבל הוא זכה לראות את הילדים שלו מתחתנים וגם את הנכדים שלו מתחתנים. הוא זכה בחייו לנינים אבל הוא נפטר כשאני הייתי בחודש שמיני ואת ביתי היחידה הוא לא זכה להכיר וזה כשלעצמו מעלה בי דמעות כי אני יודעת שהוא היה מתאהב בה מהשניה הראשונה.
#
שני מאורעות חשובים נקשרים ליום השואה הנוכחי באופן סימבולי ומעורר מחשבה.
השופט משה לנדוי ז"ל נפטר כשהוא בן 99. לנדוי ז"ל היה אב בית הדין של ההרכב ששפט את אייכמן ושלח אותו למוות בתליה.
נשיא ארה"ב ברק אובמה הודיע בתזמון מופלא שאוסמה בן לאדן חוסל. ביום בו העם היהודי זוכר את הצורר הנאצי שבא לכלותנו, חוסל הצורר בן לאדן.
#
שנדע רק בשורות טובות וגאולה שלמה.